Øyjorden

14907561_10153984917841129_8498663394198443062_nFor å gjøre Oscar kjent i nærområdet sitt, valgte jeg fredag 28. oktober å gå rundt Øyjorden. Senere på dagen skulle vi ut til Drotningsvik for bading og klipping, og da var det greit å ha gjort unna en grei tur.

Oscar snuste seg avgårde, og markerte sitt territorium med omhu. Helt tydelig at han er en gutt som liker å være ute!

Vi var ute i nesten en time, og gikk 3,12 kilometer. Det er en del oppoverbakker, men jeg syntes disse gikk veldig greit. Gjennomsnittlig bevegelseshastighet var på 4,2 kilometer i timen, noe som ikke er så gæli.

Gjennomsnittspulsen min koste seg på 106 slag i minuttet, med en maks på 134. Jeg forbrant 205 kalorier. Ikke topp treningseffekt altså, men likevel en fin tur.

Jeg merker at jeg må jobbe enda mer med å komme meg ut på tur, og dette er jo en flott runde!

 

Posted on 18.11.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

