Øyjorden

15134739_10154019622031129_4165356267056813393_nMandag og tirsdag startet en veldig bra uke for meg. Jeg klarte å holde matplanen, og jeg var ute på tur/trening. Det er store skritt for meg.

Onsdag kveld fant jeg ut at jeg skulle gå en tur om Øyjorden etter middag, og utstyrte meg med alle nødvendige tingester – samt refleks.

Det er mye oppoverbakker når man går fra skolen og oppover til NHH og videre oppover Øyjordsveien. Jeg etterstrebet å holde en ganske bra fart. Jeg hadde en gjennomsnittlig bevegelseshastighet på 4,3 kilometer i timen.

Turen gikk veldig bra, og jeg klarte å holde en gjennomsnittspuls på 115 slag i minuttet. Dette tilsvarer 62% av min makspuls. Maksimal puls på turen var på 152 slag i minuttet (82%). Jeg forbrant 246 kalorier på de 50 minuttene jeg brukte på å gå 3,12 kilometer.

Jeg sendte snap til Angela etter turen, og hun var fornøyd. Og når min kjære PT er fornøyd, ja da er jeg lykkelig!

Posted on 24.11.16, in Kalorikampen and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Legg igjen en kommentar.

Legg igjen en kommentar

