Daily Archives: 27.03.15

Tur til Göteborg!

11069435_10152724676461129_4942179787121333769_nEn av fordelene ved å ikke være i arbeid for tida, er at man kan ta seg noen turer hit og dit. Min kusine ville gjerne ha besøk av meg, og da jeg fant billige billetter med tog og buss, var det kort vei fra idé til gjennomføring!

Tirsdag kveld satte jeg meg derfor på toget fra Bergen, med kurs mot Oslo. Jeg hadde med meg rikelig med mat og drikke, og litt snop som kan være greit på lange turer. Telefonen var ladet opp, og med øreplugger i ørene kunne jeg høre på akkurat den musikken jeg ville – hele veien.

I Oslo ruslet jeg bort til bussterminalen, og fant ut hvor bussen min videre skulle gå fra. Så var det å plukke opp strikketøyet mens jeg ventet til bussen ble satt opp.

I Göteborg ble jeg plukket opp av min kjære kusine, som fant meg mer eller mindre virrende rundt på bussterminalen, og hun tok meg med seg hjem – heldigvis….